W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy Menedżera ds. sprzedaży usług serwisu i wynajmu odzieży roboczej.
Do zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych poprzez:
• przygotowanie ofert handlowych, negocjacje handlowe,
• realizacja celów sprzedażowych,
• budowanie dobrych relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami firmy,
• prezentację w siedzibie klienta,
• zamykanie sprzedaży,
• ponowny kontakt do klienta po sprzedaży,
• budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Wymagania:
• min 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku poparte osiągnięciami w zdobywaniu i obsłudze dużych Klientów
• dyspozycyjność i gotowość do przemieszczania się na podległym terenie,
• umiejętności budowania relacji opartych na zaufaniu,
• samodyscyplina, dyspozycyjność, kreatywność, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne,
• znajomość procesu sprzedaży oraz umiejętność stosowania w praktyce,
• umiejętność organizacji własnej pracy,
• skuteczność (realizacja założonych celów sprzedażowych),
• prawo jazdy kat. B.
• umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel)
Oferujemy:
• umowa o pracę lub własna działalność gospodarcza,
• prosty i jasny system wynagrodzenia na który składa się: podstawa, prowizja od sprzedaży,
• niezbędne narzędzia pracy samochód służbowy, telefon, laptop,
• rzetelne wdrożenie oraz szkolenie,
• długofalową współpracę.
e-mail: [email protected]
numer: 603-861-019